Smile

Sådär ja, nu skall jag snart gå. Klänningen jag har på mig köpte jag på H&M för typ nada kronor och är jättelång. Mamma tycker hon skall sy upp den lite men jag vet hur det går när hon säger lite. Jag skall bara känna på din lösa tand lite och sen hade hon den i handen och så fick man en tia av tandfen. EN TIA! När man var mindre och alla andra sparade ut håret hade jag lugg vilket innebär att jag gick runt med mittbena och två spännen på var sida av luggen i två år i mellanstadiet, såg ut som eff offer. Mamma ville hela tiden klippa luggen lite och så blev det snett och så skulle det klippas lite till och sen hade man en lugg på 2 cm som stod rätt ut. Och jag frågar mig fortfarande varför min bästis Susanne alltid blev uppbjuden när det var tryckare och inte jag, men haaaa, det har jag tagit igen nu.




Smile!!!!


Kommentarer:
Postat av: Nickie

Jag hade också två spännen och mittbena i mellanstadiet... men jag hade även glasögon som var i kattliknande form som dessutom gick i färger så som röd, grön och blå. Jag var het!

Postat av: Anonym

Har du utländskt påbrå? Ser ut som det..

Söt är du i vilket fall som helst :)

2008-06-10 @ 20:43:01
Postat av: princessan

Stackars flygvärdinnan! Jag kommer sakna henne och vargen verkar putsväck, tur att du är kvar!

Ha en kul kväll!

2008-06-10 @ 20:53:35
Postat av: flygvärdinnan

Vad har hänt med mig?? Varför stackars?!

2008-06-10 @ 21:32:46
Postat av: anna braun

1/4 österrikare, har judiskt blod i mig så jag ser lite tattareaktig ut



flygis: jag trodde först din blogg hade blivit avstängd så jag sa det men det är juh ingen stackars dig i med att du stängde av den bara stckars oss

2008-06-10 @ 23:36:26
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback