These are a few of my favorite things

Jag har alltid lite små saker för mig. Saker som främst min syster Ellen som, självklart är den coolaste i stan tycker jag är töntig för att jag gör. Som jag sedan ett tag sen alltid har målat ringifngret rött. Spelar ingen roll om de resterande naglarna är gnallgula, rosa, neongröna, svarta, genomskinnliga eller som nu orangea. Det röda på ringfringret stör för den uteblivna ringen där och jag kommer antagligen dö med den färgen på om inte jag tar mig till Las Vegas och Annafull en natt, morgan, dag.

Imorgon skall jag leka dricka öl och kolla på fotboll med pappa på Södraliden. Hoppas att Alex hänger på även om Alex tycker att hans språk inte alltid lämpar sig för vuxna när han kollar sport. Tro mig Alex ditt språk lämpar sig aldrig när det involverar en TV för du snackar hela tiden. Öl, Sverigematch, storbild, mig och pappa. Kan du hitta något fel? Jag kan hitta ett men inte hans plånbok. 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback