Livslängd på smycken, väskor och pojkvänner

Det är lite kallt ute fortfarande så jag laddar ner en film och loggar runt på olika sidor där de säljer smycken på nätet. Jag hittade det perfekta armbandet som jag bara måste ha, annars dör jag. Men i med att det var ganska dyrt och min ekonomi inte är den bästa så får man låta bli om man inte får mamma att köpa det. Pappa skulle jag aldrig fråga och ens kompisar ber man inte om sådana saker. Jag HATAR att låna pengar av kompisar, så det gör jag aldrig. I sådana fall är det sådana små summor att dom lånar tillbaka någonannan gång och man inte riktigt håller koll på det utan det går ungefär ut jämt. Jag skäms faktiskt för att få saker betalda (förutom på Locatelli hoho) och även om jag dejtade en multimiljadär (stor chans) hade jag hellre velat ha det där garnbandet (alternativt detta armband) istället för någon diamant i världen. Jag tvingade dock min pojkvän att köpa en väska till mig en gång. Den var ingen dyr eller så och är fortfarande användbar vilket är mer än vad man kan säga om honom, hoho.


Kommentarer:
Postat av: Nickie

"Jag tvingade dock min pojkvän att köpa en väska till mig en gång. Den var ingen dyr eller så och är fortfarande användbar vilket är mer än vad man kan säga om honom, hoho"

Ha ha jag dör...

Jag lånar inte heller från vänner. Jag får till och med dåligt samvete och känner att jag måste bjuda igen om någon köper en kaffe till mig.

Har du inte sovit något i natt? Läste något om det... Hur 17 orkar du? Nu ska jag sätta på lite härlig 90-tals musik och städa lite innan det är dags för masken (sminket). Sen blir det jobb! Puss å kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback