Även jag tycker det är pinsamt

Det jag medvetet glömde skriva till inlägget "Sverige campar" är att jag campat själv en gång. Jag tyckte det var hemskt, mamma tyckte det var hemskt, Becka tyckte det var hemskt, Ellen tyckte det var hemskt, pappa älska det. Mammas krav på att hänga med var att vi skulle hyra den största husvagnen som fanns. Sagt och gjort. Grejen var bara att den var flr stor och lång för att pappa skulle kunna köra med den så den stod kvar på campingplatsen med fyra andra husbilar i en vecka. Detta inträffa i tredje klass och thank God har vi inte gjort det igen.

Nu har jag varit vaken i några timmar och har gjort allt man kan tänkas göra under morgonkvisten hemma så nu har jag kommit till andra stadiet, uttråkad. Ikväll skall jag ut och jag har hört att Sara är lika på g som moi. Härligt! Känns väldigt gymnasie när man ser framemot en utgång i en vecka men vi skall köra på stort ikväll. Om det är bra eller dåligt återkommer jag med imorgon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback