You're hired!

Mamma vill att jag skall leta sommarjobb så imorgon skall jag ringa på ett. Jag har ringt till den där Uffe ett bra tag med han är aldrig inne. Hoppas man inte hamnar med denna brutta på anställningsintervju om denna mentalitet gäller (får väl antagligen ta bort bilden inom fem röda för annars blir man avstängd när polisHelena är ute i farten):






Jag är mera en Jean-Jacques Rousseautyp:

Jag känner mig som Jag älskar att lata mig. Jag älskar att syssla med struntsaker, påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda, komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst... och bara följa ögonblickets ingivelse.

Kommentarer:
Postat av: princessan

Haha, du är underbar!!

2008-06-11 @ 21:49:45
Postat av: anna braun

thank you very much, du är en klok prinsessa

Postat av: anna braun

thank you very much, du är en klok prinsessa

2008-06-12 @ 07:58:40
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback