Veckan som gått och går

Hade filmkameran i högsta hugg hela dagen igår och kände mig som en fotograf som skildrar krig. Det var slagsmål för att ta sig närmast scenen där de sprang ut på och jag stod nära. Kunde filma länge och bra i med att Becka vägrade lämna scenen trots att det var andra klassers tur att springa ut. Men för att komma dit fick man använda vassa armbågar och trampa människor på fötterna, inte för att jag hade något emot det. 

Studentforandet var hos pappa och människor kom och gick, vi åt gott och drack gott. Pappa skötte kaffebrygararen och mamma allt annat. Becka hade en übersnygg killkompis där som jag aldrig sett innan, han var dock 89:a och hade flickvän. I och för sig var Ellen inte säker på könet på hans flickvän, hon gjorde en sån blunder. Hon gick igen bilderna på hans mobiltelefon, såg hans tjej som hon inte visste var hans tjej, och frågade om det var en kille eller tjej. Han svarar det är min flickvän och hon säger Guuuud vad söt hon är. Haha, tönt. Alex var självklart där, nu kommer ha inte få en chans att lämna min sida och efter studentmottagningen, vid midnatt, så åkte jag och Alex till mig och satt och pratade och kollade på världens vackraste Flatåsutsikt. Tänk så mycket vackrare allt är efter lite vin.

Nu skall jag iväg på några (två, så många känner jag inte) studentmottagningar, imorgon är det klassfest, fredag passa barn och till helgen kommer Jakob så då har jag och Alex planer för honom (och oss). Alex är hemma, roliga planer inför veckan, det går bra nu.

Jag bad Alex köpa med sig en tischa som modebloggarna säger där det stod John McCain for president. Tror ni det fanns i NY? NEJ, bara en massa Obama.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback