Viva Espana

Kom precis precis hem från SisjöBaren där jag varit med Alex och hans två arbetskollegor Helen och ett namn jag inte kan stava till. Jag och Alex skulle egentligen bara "va" och se matchen hos mig men när jag hoppa in i bilen fick jag veta att planerna hade ändrats för han lovat bort sig till Helen innan så jag hängde på. Alexs Helen är ett orginal minst sagt på alla (bra) sätt och vis. Daniel kom förbi en stund med och det är så en 24årsdag skall firas. Det gör vi om när du fyller 25,  30, 50 och 100. Alla som har "fördomar" om att Askimsbor är rika och uppsnofsiga borde ta sig en tripp dit så kommer ni få se vilka jordnära alkoholister och whitetrashs som finns här. Men inget om SisjöBar det var god mat, gott att dricka och väldigt trevlig personal.

Tro mig jag om någon suger åt mig komplimanger som en svamp men när det kommer av någon som till exempel en alkoholiserad 39åring i en riktigt ful skinnjacka så känns det inte lika mycket.


Kommentarer:
Postat av: Nickie

Jo jag träffade på honom och gav tummen upp, när han vände sig om ändrade jag till tummen ner, ha ha ha.

Jo jag ska hälsa henne det.

Nästa gång du ska med får vi fixa koppel till dig ;)

Puss

Postat av: Christina

hahaha nästa gång är jag också på plats!

2008-06-30 @ 22:46:49
URL: http://waititngontheworldtochange.blogg.se/
Postat av: anna braun

of course och än så länge har de alkoholtillstånd ;)

2008-07-01 @ 00:15:05
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback