You can run, but you can't hide

Alla borde kunna hittas på eniro. Jag vill inte ringa upp till okända nummer och så visar det sig att det är min farmor som vill prata om bullar eller nåt (ja, jag skämtar). Nej men att det är någon torr människa man absolute inte vill prata med. Hade visserligen bara två okända nummer som missade samtal när jag vaknade idag (ingen bootycall här inte....buhu) och ett är fortfarande okänt. Det andra var från Alexs mamma så han har väl lånat hennes mobil och jag trodde jag var populär för en sekund.

Igår var vi ute. Att säga alla var där är typ sant, alla var på Push. Förutom Alex och Emil. Och Daniel men han är utomlands. Han fyller hela 24 år idag, det är ingen som kan tro det inte. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA DANIEL.

Jag ligger några steg för mig själv. Innan jag somnar efter blöta kvällar så raderar jag alla sms från min utkorg. Då kommer man inte vakna med någon ångest när man ser att ens värsta farhågor har besannats och att man har skickat ett sms till denna där. Nu när man vaknar har man ingen aning, lika hemskt det med.

Nu skall jag ringa Nickie.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback