Alla älskar...

Ikväll har jag varit på bio med papsen och vi såg "No country for old men". Djävla bra film, rå, snyggt gjord och man förstår varför Javier Bardem vann Oscar för bästa manliga biroll. Någon i biosalongen hade glömt av att stänga av sin mobil så när den ringde högt och länge sa pappa ännu högre Gud så fräckt. Sedan fortsatte pappa att prata, fråga och diskutera filmen igenom. Tycker ni inte han är lik Brad Garrett som spelar Rays misslyckade bror i "Alla älskar Raymond"?

image789

image790

Idag kom simkortet och inom 24 timmar skall det vara aktiverat och fan vad bra det känns. Alex, leka imorgon?

Det här är det bästa Sacha Baron Cohen någonsin gjort enligt mitt tycke. Sedan har han ett tacksamt offer, überpuckot och celebrityfrisören Jonathan Antin:

 

Kommentarer:
Postat av: /-\

ne han är inte ett dugg lik. Däremot är det jag som är han som är han som är jag i filmen.
det syns tex på fb.

hei


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback