Ellen ditt stolpskott!

Ibland undrar jag om mina syskon och jag är biologiska syskon. Som nu, skall ut, glömde mina nycklar förut och var tvungen att låna Ellens vilket gjorde att vi blev tio minuter försenade till Melodifestivalen och Alex was not happy. I alla fall så nu har jag mina och Ellens och hon har inga. Nu när jag skall ut måste jag meddela henne om vart jag skall lämna av nycklarna men i med att hon tycker om överraskningar så mycket har hon alltid sin mobil på ljudlös för det är roligare så. Då ser man vilka som har ringt sedan och det är juh så himla kul när folk vi få tag på dig.

När det står att Törley har ett inslag av fläder så ljuger dom verkligen inte. Detta är världens bästa flädersaft och kostar ungefär lika mycket som en flaska saft.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback