För- och nackdelar

Nu har min syster Ellen flyttat upp till papsen och i samma sekund hon tar sitt pick och pack och åker till Sisjön så saknar jag henne. Jag saknar hur vi kollar på vissa speciella program ihop, hur jag får stänga av hennes tv när hon somnat, hur hon våldgästar mitt rum och jag varmt välkomnar henne och hur jag våldgästar hennes rum och blir utkastad. Kanske skall bo hos pappa någon dag eller två snart.

Fördel: nära till mina kompisar
Nackdel: dom har flyttat

Med att bo hos mamma är den absoluta fördelen henne och att det är enklare att ta sig in till stan. Nackdelen är allt annat. Jag tog mig till videoaffären förut och gjorde mitt bästa för att fönstertitta utan att få polisen efter mig och smaklösheten här är väldigt påtaglig. Stora porslinsdjur, mörka vitrinskåp och planscher med avklädda damer.

Nu blir det Nip/Tuck men jag saknar den gamla goda tiden med the Carver. Beauty is the curse on the world.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback