Försenad födelsedagspresent till Olle

Jag är dig evigt tacksam "gammeldansken" som din signatur var. Vill ni dö av skratt så kollar ni in klipp 1, vill ni skratta och gråta samtidigt kolla in båda 2. Jag blev lite ledsen i ögat över att se hur ledsen Rolle faktiskt blev men ändå, så synd är det inte om honom han är kung i Göteborg. Kolla in honom valfri onsdag på Deep (ni hinner, skynda skynda) och Parkan på helgerna. Träffa honom där i torsdags och han var så nöjd så och hade ett hav med människor runt sig. Fått in Michael Jacksonmovesen......tjena. Jag dör och avlider:


 


Kommentarer:
Postat av: Julia

ååååååååååh va glad jag är över att se detta igen hahaha

Postat av: GammelDansken

No worries hun, glad I could help

2008-03-27 @ 23:54:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback