Good and bad

Fan också, jag skall jobba på tisdag och onsdag nästa vecka och i samma sekund jag tackade ja så ångrade jag mig. Snacka att dom måste ha ont om personal för sist jag skulle jobba på Bokmässan som Gud vet vad så dök jag inte upp. Jag satt på vagnen och var redo men någonstans på vägen mellan Nymilsgatan och Korsvägen kände jag mig så djävla ful att jag hoppade av vid Sahlgrenska och vägrade röra på mig. Jag ringde inte ens och meddelade dom om detta och så idag ett halvår senare ringer dom mig igen.

Nu skall jag kolla igenom den här videon. Tydligen allt man behöver veta om arbetslivet:


Kommentarer:
Postat av: Christina

Det kommer gå jätte bra!! Hoppa sdu får jobb i nån bok-affär efter detta så ja kan få lite rabatt ;) hehe Å du är INTE ful!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback