Hej, Hello, Bonjour, Hola, Shalom, Hallo, Hoi

I med att jag är född i Sverige så är jag en baddare på svenska, har läst  mycket engelska trots att det inte märks, lite franska och spanska,  fyra föreläsningar hebreiska, är en fjärdedels österrikare och har lite vallontattarblod i mig skall jag nu författa ett inlägg á la Natasha Kaulio. Jag hoppas hon skämtar med sig själv, oh my, oh my...

Shalom kompisar!

I haven't slept en blund i natt men vad gör det. Jag har swedish film på schemat och även om jag inte är lika överenergisk och  positif som mina classmates verkar vara så skall det väl gå an. Mailade min professeur för en och en halv plisser sedan angående tentan vi skulle skriva på då och har ännu inte fått tillbaka något. Det kan tyckas vara lite schlecht så idag skall jag se if jag echt har rätt email. Ungefär som när Alex och jag  hade varit på Loca och han signalerade till vakten att han hade brickan i handen så han kunde por cuenta propia ta den. Of course sa vakten trodde Alex,  merci beaucoup liksom, men när Alex kom med sin jacke undrade vakten vad han höll på med. Efter lite om och men så härmade Alex hans Kinna-dialekt och sedan gick vi. Då när Alex gick märkte Alex att han tagit the wrong jacke, ops. Ideas extrañas han får för sig sometimes *fniss*. Loving it.

Kommentarer:
Postat av: julia

gött österrikare is the shit

2008-03-11 @ 13:28:05
Postat av: Adis

Hej Anna. Undrar bara om du möjligtvis läser filmvetenskap?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback