Hello tuesday

Nyvaken och skall snart iväg till skolan för att rädda världen. Jag läser i Chalmershuset vid hållplatsen Kapellplatsen. Men tur för mig och dom är det där de snygga Chalmerstöntarna läser, de som läser industriell ekonomi och dylikt  och inte kemitöntarna. Ikväll skall vi fira Tobbe och Daniel och jag kommer vara snyggare än någonsin. Det är i alla fall vad hela festen kommer förvänta sig då jag svara till Tobbe och de femtiotals andra han hade skickat till på facebook som de hamna till med. Besvikelsen kommer vara stor när vi väl göra entré.

Kent top 10 visas på MTV nu. Hur fick dom ens ihop tio bra låtar? Kent är i särklass Sveriges mest överskattade band genom tiderna. Jag kan inte ta folk på allvar som lyssnar på Kent. För mig är de bara människor som försöker vara speciella med ett djup som en vattenpöl.


Kommentarer:
Postat av: Slippery Sal

Äntligen. Äntligen någon som tycker som jag. Vilket gläddjerus...Fan vad glad jag blev!

2008-03-18 @ 11:24:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback