Herregud min skapare!

Har inte somnat ännu men har gjort min säng till mitt fort och spenderat hela kvällen här. Har blåmärken,huvudvärk och ont i halsen men det gör inte så mycket. Fysisk smärta är egentligen ingenting.

Har underhållit mig med diverse skitprogram på tv, spelat blackjack och läst bloggar från alla världens hörn. Mest från Stockholm. Juh mer man läser bloggar som tillhör den lilla skara av människor som djar runt om Stureplan undrar man hur funtade världen och dom själva är. Saxat från dj Lewerentz blogg om  hans och en vimmelfotografs lilla dispyt: Kvarhåller dock att i mitt "yrke" som DJ så hör det till att synas, medan som fotograf så är det viktigare att låta ens alster synas. Såhär med facit i hand så har jag nog initierat och genomdrivit den mest givande PR-kampanjen i Josefs 18-åriga liv. Antar att vi kommer garva som fan åt det om vi springer på varandra och han talar om hur många brudar han vält omkull pga densamma. Herregud min skapare! Ibland känner man verkligen för att lämna detta andefattiga land. Varför inte åka till Jerusalems för att stoppa in en lapp i Klagomurens sprickor, bada i Ganges, meditera i Kambodja, åka på pilgrimsresa till Mecka eller vad som faller en in. Det gör man bäst på Manhattan med alkohol i kroppen och Abercrombie & Fitchpåsar i handen. Det var vad Daniel gjorde när han åkte till New York för att hitta sig själv. Gotta love him!

Kommentarer:
Postat av: Fannie

Haha!! Tell me about it! Sthlmare är en klass för sig, tur att man skrattar åt dom och inte med dom!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback