Life is...

Värsta the snöstrom ute och jag tycker inte om det alls. En sak jag ogillar minst lika mycket är när mamma parkerar i mitten av parkeringarna, längst bort så man får gå så långt man kan gå bara för hon inte är haj på att parkera. Ungefär som Alex och det gjorde hon idag. Lika långt till båda ingångarna och längst bort, grrr.

Idag har jag varit runt halva stan för att få tag i våra jackor jag och min kompanjon skall ha på sig imorgon. Dom var lövtunna, vita och fula. Jag tänker ha på mig minst två tjocktröjar och en jacka under så vi (i alla fall jag) kommer se ut som en snöboll. Jag ringde Katarina som hon heter och berättade om våra jackor och jag tycker om henne redan "men va fan vi kan juh inte gå runt och frysa typ". Vi kommer nog komma bra överens.

Sedan fick jag tag i filmen till redovisningen imorgon. Det var lite otippat men något måste väl jag medföra till gruppen. Och där var min måndagseftermiddag, life is good. Ööööh.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback