Live from the bibbla

Nu förstår jag varför jag aldrig orkat genomlida en hel biblioteksinformation förut. Herre djävlar vad mycket information han öste över oss och då kom jag försent. Men nu är det över och jag sitter i bibblan och slår ihjäl dötid innan jag skall till psykologen.

På fredagar, i alla fall på eftermiddagen då jag är där, har dom ingen sekreterare så dörren är låst och man får snällt vänta utanför som en tönt. Jag har tagit steget längre och blivit en rånörd. Det finns nämligen en trädgårdsstol utanför byggnaden jag alltid tar med mig in och placerar precis vid dörren till mottagningen. Där hittar ni mig sittandes om en timme. Djävla dumt att stå när man kan sitta.

Jag såg en f.d kursare till mig precis. Lite konstigt att se honom här då han påstår att både Yale och Harvard skulle betala honom 10.000 dollar för att han skulle visa upp sig där i med att han är den yngsta doktoranden i svensk historia. Självklart är ingenting av det här sant, Yale, Harvard, 10.000 dollar eller att han ens doktorerat. Han har med lite tur fått ihop en fil. kand så att gå på honom här och inte på anrika Yale var lite konstigt. Inte för att jag någonsin skulle ha något att göra på Yale men ändå, han har juh. Öhhh.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback