Sådana måste man tycka om

image793

Nu skall jag hoppa i säng för att sova. Har slarvat bort mitt schema så har ingen aning om när jag börjar så jag  kommer när det känns rätt. Hoppas det inte är efter föreläsningen för det skulle inte vara något vidare medans före går an. Som förra veckan kom jag en timme för tidigt för jag hade läst fel på schemat och fick prata med en klasskamrat som är ett stort fan av Björn Runge. Han skall till och med skriva om Björn Runge film vs. Björn Runge teater i sin uppsats. I alla fall så pratade vi om allt och inget och han berättade att under ungdomens år så var hans militant kristen ena veckan för att nästa vecka vara ateist och höll på så i några år. Sådana måste man tycka om.

Kommentarer:
Postat av: Mattias

härligt o se lite uppdateringar här grannen annars är det bra med dig? fullt upp märker jag ;P

2008-03-10 @ 16:22:06
Postat av: anna braun

inte direkt massa att göra :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback