Sådant kan man tycka är lite otrevligt

Jag ville verkligen inte gå upp och sjunga för min syster som fyller år idag men vad gör man inte för sina älskade syskon. Trött som få och bakis är jag med. Igår var jag på Biljardpalatset av ställen med Daniel för att träffa Emelie, Pepsi och Oskar. Jag spelade självklart inte, sådant orkar jag inte med utan var vid baren hela tiden istället. Sedan gick vi till Bliss och resten är historia om man säger så. Daniel var sur på mig idag men ingen klarar av att vara sur på mig länge så efter ett telefonsamtal och du såg väldigt bra ut igår, perfekt hy så gick det över.

Min kompis Christina har precis kommit hem från Thailand så jag tyckte vi tre, jag, hon och Alex, kunde ta en vinkväll ihop snart som jag skrev i hennes blogg. Idag såg jag att någon hade svarat men det var inte hon utan Alex som hade skrivit oj...då blir det att köpa två back med vin om miss Braun skall vara med. Sådant kan tycka är lite otrevligt.

Vet du vad du skall göra ikväll? Känner du för att gå på fest? Åk till Becka då. Där är verkligen inte jag av någon outgrundling anledning välkommen. Jag sa att jag och Alex kommer vid en åtta-nio och fick ett NEEEEEEJ i svar. Ta det lungt, skulle inte vara kul om du fick en hjärtattack såhär innan festen, jag skämta bara. Jag har egna fester att gå på som den som skall vara i min soffa med Melodifestivalen, Alex och chips. Här har ni oss i just den soffan allt partaj kommer hålla hus i kväll.

image783

Kommentarer:
Postat av: Mattias Göteborgaren

fasen så trevligt ni har där på nr 16 :D ja blir ni för hög ljuda lagom till linda bengtzing så slår ja med en käpp i taket :P

2008-03-01 @ 18:08:01
Postat av: Mattias Göteborgaren

förresten så har ja ingen käpp men det löser sig :D

2008-03-01 @ 18:08:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback