Sagan om Bo

Konstfilm i all ära me idag var det så pretto att jag inte klara av det och gick. Hört det förr kanske, det är lite av mitt signum, jag går hela tiden. Men först hann jag med att pröva på att ligga och kolla på film i föreläsningssalen, bara att vika ner några stolar och lägga sin raklångs.

Sedan hitta jag en väska och i med att jag är grymt nyfiken var jag tvungen att öppna och se vad som fanns i den. I mina ögon var det bara en massa skräp, lite anteckningsblock, pennor och papper men det jag ansåg var skräp kanske var hela någons värld så jag hittade ett nummer och ringde. Bo blev sketglad och satte sig i bilen för hämta sin väska så jag satte mig för att vänta. Efter några minuter kom en karl in som såg förvirrad så jag frågade om det var Bo och visst var de det. Så jag sträckte fram väskan och han såg ut som ett frågetecken, det var en Bo men inte den Bo. Sen kom den riktiga Bo och sagan fick sig ett lyckligt slut. På vägen hem var jag sjukt nöjd, det var tillfredställande att vara en vänlig själ idag.

Kommentarer:
Postat av: Per

De flesta killar hade instinktivt svarat -ja på frågan om de heter Bo, om en ensam liten söt tjej frågar.

2008-03-19 @ 12:45:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback