Saker jag har en förkärlek för

Funderade ett tag om det hette förkärlek för eller till?

Jag har haft så lite feber så det knappt är värt att nämnas men i med att jag har en förkärlek för att bli ompysslad och min mamma är sjuksköterska så protesterar jag inte när min mamma vill att jag skall vara sängliggande och bli omhändertagen. Läser lite böcker och prickar av hur många filmer jag sett ur "1001 filmer du måste se innan du dör". Min pappa fick en bok av hans kusin igår som jag kidnappade med mig hem. Parasiten heter den och om jag skall vara ärlig känns lite som att läsa några av de många bloggar jag läser. Den är helt skaplig men det är synd att den bara 351 sidor och med en textstorlek och mellanrum i  stil med Carolina Gynnings Egogirl som att gör att den nästan är utläst.  Så det är vad jag gör, läser, kollar TV och äter isglass.
 

Kommentarer:
Postat av: Jessica

Det e najs att bli ompysslad!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: anna braun

visst skall jag göra det

2008-03-13 @ 23:23:25
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: G.D

No offence Jessica, but don't quit your day job..

// G.D

2008-03-14 @ 09:49:23
Postat av: anna braun

men vaaa? tjänar inte hon miljoner på sin blogg som alla andra ;)

2008-03-14 @ 10:54:38
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: G.D

Klart hon håvar in!

"Åt nyss en varm macka, det var gott! Ni vet sån man stoppar i ett mackjärn. Jag tror att jag har i lite andra saker än vad andra brukar ha,haha. Jag har i tomatpure, senap, skinka, ost, tomat och oregano,haha. Mums!"

Man ser ju hur tydligt som helst att det där inlägget var köpt av Slotts Senap.

2008-03-14 @ 12:54:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback