Save a horse, ride a cowboy

En helg utan bakfylla i sikte och visst låter det underbart. Daniel tyckte inte så och blev smått arg när jag berätade om mina planer, så kan du inte göra, så kan inte hon säga, men vaaa vaaa vaaa.

Efter att ha sett "No country for old men" och deras cowboykläder kom jag att tänka på japanen som åkte 58:an och som alltid hade på sin full cowboymundering året om. Någon som kommer ihåg honom? Han såg så rolig ut med sina cowboyboots, tajta jeans med chaps över, stora bälte, skjorta, bandanan runt halsen, skinnvästen och cowboyhatt. Pluntan hade han i handen som han drack ur och en iskall blick. Typiskt seriemördare. Av någon konstig anledning träffade alltid jag och Daniel på honom om nätterna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback