Shout

Jag kan inte! Jag kan inte sova och sitter att mamma skall komma och sticka mig och ta med sig litervis av mitt blod till något ställe där dom skall se att allt står rätt till. Så rätt som det kan i mitt fall.

Varit så mycket skit på TV och mycket produktplacering som Daniel skulle ha påpekat. Efter att han hade haft en lektion i företagsekonomi om produktplacering har han sedan dess skrikit : PRODUKTPLACERING, PRODUKTPLACERING, SER DUUU? om en coca-colaflaska, MacDonaldsskylt, Samsungtelefon, etc. visats på vilken skärm som helst.

Det finns massvis med olika terapiformer då man skall le under hela samtalen, detsamma när man mediterar och nu kör vi på samma sak. Le igenom hela låten så kommer eran dag kännas lite bättre.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback