Taggad

Jag är taggad till tusen inför Eurovision Song Contest 2008. Kanske lite tidigt i med att vi inte utsett vårt svenska bidrag. Själv så håller jag på Charlotte Perelli och B.W.O. De är de enda som har något ute i Europa och göra. Skickar vi ut de flintskalliga tvillingarna så vet jag inte vad jag tar mig till. Det är precis som mannen, myten, legenden Bert Karlsson säger ingen flintskallig kan vinna Eurovision.

Var inne på youtube och lyssnade igenom gamla års recaps och hittade några guldkorn. Skönt att dom la på en hel förmögenhet på Michael Jacksons gamla scenkläder och så är låten värdelös. Eller vad tycker ni? Jag laddade i och för sig ner den här låten samma kväll som Eurovision var men det var då. Greklands finest:



Bara jag som undrar hur dom fick ihop dessa i ISRAEL?





Men dom här låtarna är juh rent ut sagt riktigt partylåtar. Inget att klaga på här, fast det är som Tony Irving säger, men:

Synd bara att hon skrämmer mig från vettet, ser ut som en orm:

 

Jag undrar bara vad han har runt halsen, the world is a crazy place!




Det här är helt klanderfritt på fullaste allvar:


Kommentarer:
Postat av: Adis

ne haha utan de är mer så att ja ska läsa den kursen till hösten och vill veta om den är intressant och om tentorna är för svåra haha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback