Very very

Min syster kom in till mig imorse och helt ogenerat tände lampan för att gå bort mot mina filmer för att leta efter något att se på. Där låg jag i min säng och hade precis somnat och hon stod och frågade mig om vilka filmer som är bra. Tro mig, hade jag gjort detsamma mot henne hade jag åkt ut med huvudet före.

Hos min psykolog idag gick vi igenom vad jag har för rättsnöre för mitt handlande i mitt liv. Att det skall vara moraliskt rätt vad en av punkterna jag hade skrivit upp. Efter en stunds samtal kom vi fram till att jag inte lever som jag lär. Det är ganska roligt att vara där men när jag fick hem ett tiosidor långt frågeformulär med frågor som "har du medvetet plågat djur innan du fyllde 15?", "anlagt många bränder?" och "tvingat på dig någon sexuellt?" börjar jag undra vad det är för några som går där. Jag svarade nej på dessa frågor om ni vill veta. Däremot en som gick i min skola skulle varit tvungen att svara ja på alla dessa frågor om han skulle vara sann mot sig själv men har nu han gått och blivit Messias himself och verkar ha glömt av sitt förflutna helt.

Ni vet väl att Flygvärdinnan är tillbaka och har varit det ett tag nu? Fast på ny adress,
http://auktoritaren.blogspot.com. Very very läsvärt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback