Woooork

Okej jag kan inte sova men det gör inte så mycket i alla fall. Har sett "Den tredje vågen" och skämdes ihjäl mig filmen igenom. Jakob Eklunds Hisingsengelska är inte att leka med, oh my oh my. Jag har dissekerat filmen, i alla så mycket man kan med en svensk actionfilm.

Sitter och klickar mig  fram och letar efter blommor jag hade tänkt att skicka. Men som med allt annat så blir det inte som man tänkt sig och röda rosor passar inte ändamålet direkt.

Sitter och kollar på MTV och Kelly Rowlands nya video visades och herre djävlar vilken kropp hon har. Om hon bara hade haft ljusare hy och inte Beyonce hade varit den som bestämt skulle ha blont hår medan Michelle fick nöja sig med röda slingor och Kelly blåa så kanske hon hade varit den snyggaste i gruppen. I'm sorry, men det är så det fungerar här i världen. Lika hemskt som att det alltid kommer behövas finnas fattiga om det skall finnas rika eller ens en medelklass.


Kommentarer:
Postat av: Christina

inte lika vackert ansikte som "Bossen" tho..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback