1-2-3

Ikväll stannade jag hemma och kollade på hockey. Inte för att förskagen direkt haglat ner men jag kände att jag behöver en nykter helg. Kurera mig själv, min hälsa, mitt sår och sist men inte minst min ekonomi. Sedan så är jag som alla andra, sjukt trött på Göteborg, eller inte Göteborg i sig utan människor i den här lilla staden. För det är faktiskt vad det är, en liten stad i ett land som alla tror är Schweiz om man inte säger "the swedish sin". För the swedish sin känner omvärlden allt till, de blonda, silikonpumpade, lättfotade svenskarna. Vi har en gata på några få hundra meter som kallas Avenyn och är kärnan i Göteborg. Där hänger de coola folket, d.v.s de som klarar av att vika en tröja på valfri hipp klädbutik (inte du Paola, du är coolers och omänskligt vacker. Inte för det ena har med det andra att göra, you're both) och de ocoola folket, jag och de som inte viker tröjor men ändå tjänar mer på bandet på Volvo. Glad att flygis finns i stada.

image888
1.

image889

2.
image890

3.

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Om man viker tröjor i en mindre hipp affär, är man cool eller ocool då?

2008-05-18 @ 09:58:45
Postat av: Nickie

Om man viker tröjor i en mindre hipp affär, är man cool eller ocool då?

Postat av: anna braun

du är cool i mina ögon :), inte andre vial cool dock ;)

2008-05-18 @ 15:15:05
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback