7Elevenhumor

Nu är det bara en kvart till jag kan börja röra på mig. Läst igenom alla bloggar jag läser fyra gångr om, varit inne på expressen och nu läser jag Lasse Anrells floskeltoppen på aftonbladet.se. Ganska kul faktiskt:

"Nobody in football should be called a genius. A genius is a guy like Norman Einstein." Joe Theismann, före detta spelare och numera tv-kommentator, avd Einstein.?

"Det ska vi fortsätta med också, påpekar Bragetränaren. Saken stavas: K-o-n-k-k-u-r-e-n-s. Där har ni Brages knappast hemligaste men absolut starkaste vapen den här säsongen." Bjarne Solum, Dalarnas Tidningar, efter IK Brages storseger över Forward, avd Stavas det verkligen så?

"Hon är så vacker att jag haft svårt att prata med henne. Men jag föll direkt. Hon är så lätt att prata med." Måns Zelmerlöw förklarar kärleken till Marie Serneholt, avd Tiga är guld.


'"Jag vill inte medverka till ryktesspridningen utan köra med öppna kort mot de som berörs. Därför valde jag att inte säga sanningen."
PeO Larsson om varför han mörkat samtalen med MIF, avd Eehhh...


"I morgon torsdag genrepar Malmö Redhawks inför Kvalserien mot det danska landslaget. Matchen börjar 19:00 och det är frivilligt inträde." Malmö Redhawks, pressmeddelande, avd Är man tvingad att gå på deras andra matcher?


"Jonatan är het som en dammsugare i dag, han fångar upp alla returer."
Dejan Garaca, Malmö FF, beskriver Jonatan Johansson, avd Bildspråk.


"En 28-årig man omhändertogs 00.58 på söndagsnatten i Boden. Mannen hade gjort våldsamt motstånd när en vakt på Olivers Inn skulle avvisa honom. Han omhändertogs av polis för fylleri och förfördes under söndag morgon."
NSD.se, avd Osedlighetspolisen?

Okej nu skall jag sluta, människan bredvid kollar konstigt på mig när jag skrattar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback