Age is just a number

Nu har jag hängt med mamma och handlat till hennes stora besvikelse. Hon tycker om att handla ensam och om någon skall med så skall det inte vara jag i med att jag lägger ner varannan vara jag ser. Men vi åkte till fel affär, jag skulle bestämt till Coop och köpa kladdkakan de bakar där men mamma åkte till Hemköp. Då blev jag 5 år igen, surade, ville inte gå ur bilen och skulle gå hem (eller jag tänkte inte gå hem, bara något jag sa, I do not walk, I catwalk. Jag syftade alltså inte på mig själv, måste klargöra det sådan attityd har jg icke. Läste det i en persons blogg som gått från drinkluder i Göteborg till drinkluder i London. Vad har London som inte Göteborg har? En massa rika araber) Jag är inte ens tonåring länge utan vuxen och beter mig som ett barn. Till sist hängde jag med in i affären och därefter åkte vi till Coop och jag fick min kladdkaka. Idag skall det ätas kladdkaka och jordgubbar med grädde till efterrätt. Det är trots allt söndag.

Dr Alban och Haddaway skall samarbeta, hoppa vi får uppleva 90-talet på nytt. What is love går inte av för hackor, apropå musik så hittade jag en Sara Löfgrenskiva igår som jag köpte för fullpris så fort den kom ut. Skulle ni skryta med att ni köpt en skiva med den här kvinnan:

image893

Ich don't think so.

Hittade en bild på ett stycke vackert födelsebarn som fyllde hela 23 år igår, grattis Iris och ge mig din rosa klänning.

image894

Kommentarer:
Postat av: mattias(grannen)

nää höredudu ica maxi ska det ju va :P

2008-05-18 @ 16:17:34
Postat av: Iris

Tack Anna darling! Kortet är en aning skevt, det måste du ju hålla med om, men klänningen är fin! Puss!

2008-05-19 @ 12:30:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback