Ännu en sömnlös natt...

Har lite sömnproblem och skulle inte tacka nej till att få andas in lite eter som Dr. Wilbur Larch gör i Ciderhusreglerna. Men i brist på eter hade jag tänkt att se filmen Penelope och några avsnitt av valfri bra serie. Sitter och smaskar på Jenka och Shaketuggumi och de är så goda att jag gärna skulle svälja dom om det inte vore för att det inte är helt hundra för matsmältningen. Så intressant ser min onsdagsnatt ut, it's good to be me.

Så för att sammanfatta dagen så var dagens bästa old schoolnintendo och att se Ellen dö med Mario efter fem sekunder medan jag (i princip) varva (hosthost) med min Lugi. Skall bara maila Alex (kolla myspacemailen!!!) och sedan blir det film och popcorn. Inte helt fy skam det inte eller det kunde väl varit värre, eller?

Imorgon står tandläkare och Spännis på schemat. Att gissa sig till hur han fick sitt smeknamn är väl inte oerhört svårt. Jag tyckte att  hade hade spänniga kläder på sig och spände sig när vi hamna i samma klass i ettan och då gjorde jag vad Alex kallar "en Anna". Jag berättade det för honom vilket man aldrig vet hur folk skall ta det, vissa tar det som man skall, med ro, och andra blir fly förbannade (i och för sig var det inte mitt smartste drag att berätta för en av mina bästa kompisar i gymnasiet att hans flickväns kompisar var de tråkigaste på denna jord, mina ord var de är sååååååå tråkiga, såååååååå tråkiga. Men till mitt försvar, det var (är) dom). Och jag som hatar människor som inte vet när de skall hålla käft, i alla fall tog Spännis det så bra att han kallar sig Spännis i min närvaro.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback