Are you alive (i med att du är i Amerikatt så prövar jag på amerikanska)

image914

Nu börjar jag bli lite orolig. Lever du Alex? Hoppas du inte har gått och mördat dina rumskamrater som du sa att du ville göra men fan vad coolt om du hade gjort det. Det om något hade varit en juicyrättegång. En kille (tappa inte tvålen) med ett ansikte som en grekisk Gud (dock ej kropp du är lite taning) mördar sina två rumskamrater efter multihundrameltdown. Hör av dig i alla fall, jag börjar bli lite orolig, Amela undrar med vart du tagit vägen och snart sitter mamma på planet ner.

Har varit hos min moster ikväll några timmar. Hade inget bättre för mig och min mammas kusin är där och hon är coolers. Imorgon skall vi på Anders 50årsfest så det gäller att var taggad. TAGGAD INFÖR EN 50ÅRSFEST, jag är mobbad. Amela ringde och frågade vart man skulle gå ikväll om man var trött på Push. Hon boosta mitt ego och nu känner jag mig som en clubkid som har koll på allt, tack Amela. Ingen behöver veta att för ett år sen och några månader bodde jag på Chez och Parkan.

Vad har hänt mer idag? Trodde mina solglasögon var borttappade och gick runt och letade överallt. Fågel, fisk och mittimellan. Ringde till mammas jobb vilket jag gör cirkus 3 gånger om dagen, jag hör att de är trötta på mig, och frågade om hon visste vart dom var. Hon kunde inte prata för att hon hade en jättesjuk patient men då var jag tvungen att klargöra hur prioteringarna i hennes liv skall vara. Mina solglasögon går före vilken patient, vilken dag som helst.

Nu har det varit massa text och inga bilder på några inlägg. Som en kapitelbok som Annnikas korkade pappa hade sagt så jag slänger in en.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback