De oetablerades oetablerade

Aproppå oetbalerade kläddesigners så kunde juh du Daniel varit med? Han hade juh en fix idé att han skulle bli kläddesigner ett tag och om jag säger så här, det är bra att du lagt ner den så förstår ni hur dom såg ut. På Rudebeck visade han till och med upp sina kläder på någon grej och efteråt när man skulle ge komplimanger så sa jag att det var kanske inte tiptop, men jeansen var sjukt snygga. Det är Levis svarade Daniel och gick därifrån sur.

Nu skall jag ut, imorgon passa barn, måndag tentaplugga och tisdag tenta. Så ser mitt liv ut nu de närmaste dagarna, väldigt spännande.

Kommentarer:
Postat av: Jessica

Maila mig om du var intresserad av armband. Just nu har jag bara svart peacemärke!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback