Delete me.

Så ja, nu tog jag bort mitt senaste inlägg precis som jag sa. Jag har umgåtts för mycket med Alex i mina dar och blivit smått paranoid och snart kommer jag tro att min mobil är avlyssnad. Nu har jag i alla fall varit på två trevliga studentmottagningar, umgåtts med pappa i en halvdag och försökt att inte prata med Ellen.

Första stopp var hos Eric och i med att vi hade bråttom så stod pappa och tog av buffén när Lisbeth (Erics mamma) sa nu är buffén klar, varsågoda. Pappa berättade där om när han, Kathe, hennes sönar och respektive hade varit på någon restaurang i fredags och maten hade tagit låååååånt tid. Pappa hade klagat och han som ägde den som såg ut att vara tagen ur en maffiafilm (pappas ord) sa att om ni vill h snabb mat gå till MacDonalds. När dom hade fåttt maten och betalat hade pappa sagt när du skulle gå du hade rätt. vi skulle gått till MacDonalds maten är godare där. Jag vet inte hur mycket jag skall tro på det i med att när vi var i Rom fick vi inte klaga på någonting för pappa trodde att den italienska maffian var överallt.

Hos min älskade kusin var maten även god där så jag är mätt som få. Ni skulle sett hennes presentbord, jag har aldrig sett så mycket presenter och då räknar jag med julafton och presenter till lilla släkten, det var helt sjukt. Hon var duktig nog att skrev upp vad hon hade fått av vem. Det gjorde självklart inte utan jag tog med mig alla presneter upp till mitt rum hemma hos pappa och slet upp dom och hade ingen aning vad jag hade fått av vem. Jag är en besvikelse.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback