En dag på Sahlgrenska

Kom precis hem på sjukan där jag spenderat fyra timmar (om jag inte har en plats reserverad till mig i himlen nu så har ingen det) och jag tror jag botat min sjukhusskräck, i alla fall när inte jag själv ligger där. Efter jag hade varit där en stund kom andra systern, Ellen, och därefter papsen så det var full rulle. Hon som var i samma sal som Beckis kunde inte prata så det blev inget klagande därifrån inte. Mycket riktigt fanns det fia med knuff där och mamma hade visst sagt till Becka att det inte var så himla käckt om vi spelade i med att vi båda är dåliga förlorare och visst var vi det men Ellen visade sig vara värst. Det fanns även old schoolnintendo så det var nostalgi på högsta nivå. När vi skulle gå såg jag Ellen iaktta sig själv framför spegeln och så sätter hon på sig solglasögen och säger "schteeek". Oh my, vad har världen gjort med min syster, vad gör hon?!?!?!?

image885

Sen ser jag den här bilden på Ellen och undrar vad har Ellen gjort med världen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback