Här är jag och jag lever

Här är jag och jag lever, inte för att ni har frågat men men. Om jag säger att jag haft en av de bästa veckorna i mitt liv skulle jag ljuga men inte heller en av mina sämsta. Jag har tentat som gick okej, tentaölat som är obligatoriskt, varit ute och gått långa promenader trott eller ej och bara varit för mig själv. Sedan har jag kompletterad till den hemtenta jag sa att jag bara var tvungen att kolla på för att den skulle bli klar och godkänd och att jag var ett geni som fick ihop den så fort. Jag tror jag var lite för snabb och kanske hade lite övertro för mig själv men nu är i alla fall kompletteringarna inne och vet ni vad? Jag är ett geni, behövde bara kolla på dom och så blev det klart i ett nafs.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback