Jag klarar inte av honom

Se här! Denna video laddades upp någon vecka innan spektaklet Eurovision sattes igång på riktigt, den 15 maj närmare sagt. Han är sån RÅÅÅNÖRD, sådan insulinus. Jag hade erbjudit skottpengar om det inte vore så att jag är lite rädd för det stora landet Ryssland, Putin och den där nya killen. Se bara på vad dom gjorde med journalisterna som skrev vad dom ville, jag är juh lite på samma nivå.



Jag fattar det fortfarande inte, HUUUUR kommer man på att kasta in en konståkare i alltihoppa.



Såg IDOL-Ola när han gästade The Voice nu imorse och jag tror jag är kär (igen...blir alltid charmad av honom när jag ser honom på tv. vissa charmas av Björn Gustafsson, andra av Ola). Hans musik må inte vara mycket att hurra för men han är så djävla charmig.

Kommentarer:
Postat av: Amanda

Jag förstår dig inte alls! Han verkar ju jättetrevlig o så. Bra låt o snygga moves på dansgolvet! Skulle också vilja kunna åma runt mig på golvet o sjunga med läspande, falsk röst! Ha en bra dag!

Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-27 @ 09:05:57
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Anna Braun

få cirkus 40000 om månaden, dvs ettusen per läsare. nej men vad tror du, klart jag inte får. sluta fråga nu en massa

2008-05-27 @ 09:09:51
URL: http://sellouts.blogg,se
Postat av: Lisa

Spana in tävlingen på min blogg där du kan vinna ett läppglans från Dior! Och tipsa gärna vidare! ;)

2008-05-27 @ 09:24:37
URL: http://lisalisalisa.blogg.se
Postat av: Christina

"insulinus" HAHAHHAHA håller me om Ola, han är gööör söt :) är Alex hemma nu? ja messa honom förut men inge svar.. vi måste ju ses snart!!

aa ja gillar John Mayer ;) Konserten är på midsommar!

puss å kram

2008-05-27 @ 17:47:50
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com
Postat av: mattias(grannen)

vaa men grannen ja trodde du tjänade som gräs på den här bloggen :P så du kan bjuda mig på glass på gården?=)

2008-05-28 @ 20:50:50
Postat av: Iris

Braunen, fy skäms på dig. Försöker du smutskasta min fars landsman? Nu blir jag ledsen. Nästan så jag bussar Putin på dig. Hihihi! =)

2008-05-29 @ 02:06:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback