Law of attraction

I med att vartannat avsnitt av Oprah handlar om boken the Secret (när inte hon och Gayle gör helcrazyiga saker eller om inte Jim Carey gästar showen) så kände jag för att ta genvägen och kolla på filmen. Sagt och gjort och det hade räckt med att de sagt the secret is the law of attraction och skippat alla postivia människor som berättar hur det fungerar. Jag vet inte vad man skall säga, det är väl rätt självklart att om man går runt hela tiden och ler, intalar sig att man mår bra och tänker positiva tankar så mår man säkert lite bättre. Men att tänka positvia tankar om att idag innehåller posten bara godsaker som brev från sin highschoolcrush så kommer inga räkningar i brevlådan eller att om ens cykel blir stulen så är man ansvarig för har jag svårare att svälja. För hur kan mina tankar påverka om min cykel blir stulen under dagen då jag gör ärenden, inte alls. Så det där med att introducera the secret i mitt liv....njääää, det får människor som inte kan tänka två steg själva göra.

Hahahha googlar med "the law of attraction" kom jag in på Ylva Trollstiernas sida, ni vet hon som var med i Insider och skulle visa att hon var synsk och gjorde bort sig helt.

Snubblade över två nya avsnitt av Friday night lights ikväll......åh kärlek!!!

Saknar dig otroligt mycket Alex, räknar iskallt med att du tar Ellens rum när du kommer hem.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback