Semifinal 1

Första semifinalen avklarad och jag är i extas. Köpte med mig godis hem som jag gav till mamma och syskon och kallade det Eurovisiongodis, tog fram penna och block och sedan satte vi oss framför tvn. Vi skulle nämligen tippa de 10 av de 19 tävlande som skulle gå vidare. I med att jag har bra musiksmak, objektiv OCH subjektiv, allt i ett, så borde jag klara va det här. Jag tippade rätt 8 finalister och måste säga att Israels refräng var stark, Greklands låt var bra och Armeniens sångerska het.

ISRAEL (subjektiv, men refrängen är helt okej och runt 2:17 är den riktigt bra):

 

GREKLAND (här har vi min bra musiksmak, nu får ni allt ha lite tålamod, vi snackar trots allt i Eurovision mått mätt):

 

ARMENIEN (objektiv, hon är HET och så är det bara):



Och så var Novak Djokovic där och satte igång röstningen. Världens hetaste ( i alla fall charmigaste) idrottsstjärna, åååhhhh kärlek.
 



Nog med youtubandet här för ett tag,

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback