What a wonderful day

Idag har jag varit och fixat tanden och hela käften faktiskt. Kollade igenom allt, inga hål och tandflisan som jag blev av med var så liten att tanden bara slippades till. Hade på mig en långklänning idag och saknade en bitsk Alex som skulle ha sagt ooooh so very Mary Kate and Ashley of you som han sa när vi såg Elin Lanto gå i stan med långklänning, skyhöga klackar och de största solglasögonen jag någonsin sett för några veckor sen. Tog mig in till stan för att träffa Spännis och hade en halvtimme att slå ihjäl. Så jag gick i stan och såg massmassa snyggt, la dock band på mig av flera anledningar men kom därifrån en bikini rikare. Spännis satt vid fontänen på Kungsport smsade han vilket är lite konstigt i med att det inte finns någon fontän där men han menade visst vid statyn, det är inte alltid lätt. Vi satt och fika och pratade (om bland annat att han efter han pluggat klart i London skall han ha en fest där gästlistan är så selektiv att bara jag, han och Gabbe är där. Det vill säga en Danielfest...haha) tills vi kände oss som frysna fiskpinnar. Därefter skulle jag följa honom till hans vagn men vi gick på Pontan som satt på Styrbord Babord (det är en båt) så där hamna jag med Pont och hans två kompisar, Robin och Timm. Nu kom jag precis hem, skall kolla på Friday night lights och äta thaimat. What a wonderful day. Det var en sån bra dag att jag ville säga tack för skjutsen till spårvagnschaffisen när jag gick av och det gjorde jag med.

Kommentarer:
Postat av: tovan

Styrbord Babord FTW!! =)

Postat av: anna braun

jag är så ocool att jag inte kan vad creddiga båtuteställen heter här i göteborg tovan :)

2008-05-17 @ 03:15:09
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: tovan

men du hade ju rätt.. jag var bara tvungen att utropa min glädje över stället med den creddigaste uteserveringen och de topnotchigaste sofforna hohoho

2008-05-18 @ 14:47:07
URL: http://fatgirlslim.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback