Dagens fråga

Är Fadde i sin mammas lägenhet nu där han inte får vara hemma efter midnatt eller har han lånat någon annans?

Tror inte ni förstår hur viktig jag kände mig igår när jag var på biblioteket halva dan, skrev tenta och var på doktorsturné. Kände mig vuxen och jag tror inte jag gilla det.

Jag och Daniel har inte pratat på en vecka efter han frågade om jag skulle med på bio förra fredagen och jag sa att jag skulle träffa Nickie och inte kunde. Nähä och klick lätt det då. Ringde honom igår och trodde att vi kanske skulle i alla fall säga hur mår du eller det var längesen men icke. Daniel är Daniel och sa RING OM FEM MINUTER, vad gör du då?, FEM MINUTER....klick. Så jag ringde efter fem minuter och allt är som vanligt. Han hade varit och ätit med sina föräldrar och valt friskt från vinlistan, kanske lite väl friskt, skulle ut och var hos en kompis. Lägenheten är inte så fancy sa han till kompisen när jag var med i luren och älskade älsk han ändrar sig aldrig.

Kommentarer:
Postat av: steffe

är daniel ditt ex?

2008-11-09 @ 18:51:13
Postat av: anna braun

hahahahahah neeeeej. hohohooh.....det är min bästa vän, han och alex

Postat av: FB

Var bodde Daniel i sin tidiga tonår?

2008-11-10 @ 00:17:39
Postat av: anna braun

i sisjön har han alltid bott, som jag. i lillepluttlandet i askim

2008-11-10 @ 10:45:38
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: FB

Tyckte mig känna igen honom men antagligen var det inte han då.

2008-11-10 @ 14:28:37
Postat av: steffe

när ska du börja leverera bilder anna!?

2008-11-10 @ 16:24:04
Postat av: N

surfa in på slitz eller nått istället steffe

2008-11-10 @ 18:45:14
Postat av: Christina

tagit bort min blogg.se blogg IGEN haha men startat en ny- en musikblogg:) välkomna att diskutera!



http://hittamusiken.blogg.se/

2008-11-10 @ 22:32:13
URL: http://hittamusiken.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback