Don't bullshit a bullshitter

Sådär ja. Tentan skulle vara inskickad senast 24:00 jag tror jag skicka in min nån minut över men men. När han sa prick 24:00 började alla fråga vad händer om den är fem minuter för sen, om min dator går sönder eller om jag råkar flyga till Tanzania där det finns en endaste dator i hela landet när jag skall ta vagnen hem, vad skall jag då göra. Sådant frågar inte jag, jag är för cool för sådant. Råkade radera en textsnutt om buddhism, skickade en minut för sent och borde egentligen ha skickat om tentan och ha med den raderade textsnutten men jag bryr mig inte.  Den är inte speciellt bra men hade jag bara haft en dag till hade det varit ren poesi, som om Birro hade skrivit den. Skall se på Dexter nu och skiter det sig med allt så blir jag gärna Sveriges svar på Dexter för det om något behövs. Första stopp hade blivit IKEA och blockljusavdelningen, kanske lite glitter och rött nu till jul tro,

Fars Dag igår, hade ni det underbart och gav pappa frukost på sängen, överröste honom med presenter och var en picture perfect familj? Det gjorde inte vi och jag och Becka hann slogs innan vi ens hade tagit av oss skorna hos pappa. Vi bråkar flertalet gånger i veckan men det var år sedan vi slogs men igår var det dags och allt var hennes fel. Hon började redan hemma hos mamma när jag fråga
hur vi skulle ta oss hem, med buss och spårvagn? Det vill jag inte
du borde pröva det, det går faktiskt buss
svarar hon då för jag brukar vara en skitunge och åka mammataxi överallt eller Britabil som jag och Alex kallar det
men du behöver inte ens byta, du kan ta direktbussen hem i med att du kommer bara stanna i fem minuter innan du börjar lipa, slänger i dörren och åker hem. Jag behöver ta kvällsbussen och byta svara jag då
och fick höra det där var djävligt onödigt Anna
sen åkte vi upp och i hallen råkade jag putta ner någons mobil så det hamna på golvet antagligen hennes, och hon öppnar käften för att säga
du behöver inte kasta den
det gjorde jag inte heller
nej visst
håll käften

och sen slog hon till mig och det dröjde inte länge innan jag slog tillbaka. Pappa sa besviket
inte ens en dag om året kan vi hålla sams, inte på er gamla fars speciella dag

Summan av kardemumman är i alla fall att hon är dum och jag lite snällare

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback