Fadde-ism

Kommer inte bara bli roligt för dig Fadde. Jag längtar mer efter den här filmen än att se Bond. Jag är en James Bond-are för pappa har uppfostrat mig så.

Skulle visa honom en sak på internet förut idag och då ploppa det upp ett reklamfönster där det stod Hej. Vart tog du vägen i fredags? Och så stod det något killnamn + du = sant? Det var väl reklam för någon dejtingsida men pappa vägrade tro på det och undrade vad jag håller på med ute. Att jag åkte hem med en kille i fredags är sant men det var inte min kille utan Beckas kompis som sov i en extrasäng i Beckas rum då de hade partajat de med och vi sällskapa hem (okej mamma kom och hämta oss....som vanligt. Men vad skall man göra när hon bönar och ber om detta. Säga nej? Nej, det är för elakt).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback