In, ut

ÄLSKAR, ÄLSKAR människor som har en hemlighet som de är livrädda att någon skall få reda på så därför medverkar de i Dr.Phil. Människor människor.

Skall till biblitektet idag. Satte en tidsgräns på att jag senaste skulle vara där vid tio och det gick bra när jag vakna åtta men jag är likt förbannat hemma fortfarande men nu skall bara klädena på så är jag där. Hade tänkt att åka hem med pappa men han slutar väl vid fem så då blir mitt besök där in, öppna en bok och ut. Passar mig i och för sig rätt bra.

EMA idag och det kan bli hur dåligt som helst men skall kollas på ändå. 
 
Tjingeling lobsters.

Kommentarer:
Postat av: julman

Nej fy fan vad gullig du är. den vill jag jättegärna ha! krydddar inte ens. jag mailar min adress. puss gulle.

Postat av: anna braun

vad bra! skickar i helgen

2008-11-07 @ 08:16:52
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback