It's raining cats and dogs out there

Fattar inte hur TV3 kan vara så handikappad att visa "En långvarig förlovning" klockan halv tre på natten men de gjorde de och jag satt bänkad. Har filmen hemma men jag tycker det är nåt med att se filmer på tv och veta att andra ser samma film, samma scen och hör samma replik i samma sekund som en själv. Jag gråter till och med till slutet för att jag faktiskt är en romantiker. En cynisk sådan men fortfarande en romantiker. Och betuttad blir jag jättelätt, senast var för några veckor sedan men nu....ja nu är det me, myself, and I.

Ellen stod i hallen och svor för att någon hade tagit hennes svarta, lilla paraply som hon påstår att hon själv betalat....hehe....stor chans. Jag sa Gud vad hemskt, stängde dörren efter henne och gick in i mitt rum där jag tog in det imorse när jag såg att det regna.

Nu skall jag kolla på senaste avsnittet av Dexter och sen skall jag iväg till skolan.

Kommentarer:
Postat av: Christina

inte alla som har ett marsvin som liknar Gaspard Ulliel;)

Postat av: anna braun

hehe nä du är nog ganska ensam om detta ;)

2008-11-19 @ 20:35:20
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback