Life is good

Vaknade åtta, tränade, åkte till skolan, hemma och pillade med ltie armband och sådant, iväg med mamma, hem och åt middag, såg lite på TV, somna klockan halv elva och vakna klockan ett klarvaken. Även när jag försöker göra rätt blir det fel. Vridit mig och räknat får, lamm, grisar och strutsar men det går verkligen inte. Funderade på om man kunde väcka mamma? Ja det kunde man men efter drick ett glas vatten och tänk på julafton-tips så gick jag därifrån. Mammor och deras tips. Så nu ligger jag här igen och gör ingenting, life is good. Funderar på att klippa sönder lite färgglatt papper så det blir till konfetti och kasta runt i lägenheten på fredag när mamma, Ellen och Becka är utflugna för helgen.

Kommentarer:
Postat av: FB

Nu har du säkert rdan somnat men jag ska ändå ge dig ett tips just in case.



Räkna baklänges ner från 100, inte för sakta men inte heller för snabbt.



kom på att jag nog inte är rätt person att ge sömntips.



Sweet dreams.

2008-11-19 @ 03:05:30
Postat av: anna braun

nope fortfarande vaken men jag har stort förtroende för tom selleck och magnum att de skall få mog att somna

Postat av: ellen

spara på konfettin. jag stannar! :)

2008-11-19 @ 21:09:53
Postat av: Anonym

spara på konfettin. jag stannar! :)

2008-11-19 @ 21:10:34
Postat av: anna braun

hehe, då stannar jag hemma på lörda så kan vi umgås allihoppa. du köper mat på fredag...okej

2008-11-19 @ 22:20:18
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback