Och jag

Pratade med Alex precis som hade nikotinabstinens vilket inte är så konstigt i med att han slutat röka. Fast det höll två sekunder för några månader sen så nu var han bara på jakt efter morgoncigg. Även Daniel skall sluta, förstå var det när han var 20, därefter 21 och nu har han skjutit upp det till när han fyller 35 år. Jakob är hos Alex i London jag är avundsjuk, nu saknas Jakobs flickvän Frida och jag så vi kan ha parmiddag. Ett underbart vackert par, ett ickepar, tre modeller och jag.

Var ute igår och finns det något töntigare än människor som håller i tomtebloss eller dylikt och hoppar i sofforna. Soffdans är helt hundra med tomtebloss är helt fel och i med att min åsikt är så betydelsefull så kommer vi aldrig se det igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback