Party

Jag och Daniel ringde varandra med en trekvarts mellanrum mellan samtalen och undrade om vi skulle ut. Först ville inte jag, ångrade mig och rinde Daniel. Då ville inte han, sen inte jag och så höll vi på tills jag däcka halv elva. Frågade mamma i torsdags om vi inte kunde hitta på något kul i helgen och när hon frågade vad svara jag ja varför inte IKEA. Helg.....kul......IKEA!?!?!? Jag har inte officiellt blivit en kärring utan helt enkelt officiellt en tönt.

Igår när vi var och handla på Billhälls hittade mamma mig fem minuter senare med en mass varor i famnen. Vienetta, pepparkakor av ett märke jag inte týcker om, kiwi som gör att jag får en allergichockdelight och lite annat. Vad jag skulle med dessa var oklart men de var alla annonsvaror och då måste man slå till så jag är nog pappa upp i dagen. Dit skall jag på middag ikväll och inte under pistolhot utan jag ringde själv och bjöd in mig så undrens tid är ännu inte förbi.

Nu blir det IKEAparty.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback