Puss och kram

Har varit på stan med Daniel idag och vi skulle träffas 17:00 och när han ringde 17:01 (precis då, jag lovar) var jag på väg till hållplatsen och sa att jag var på vagnen och halvvägs. Jag satt senare på vagnen och stressade sönder mig och även om jag inte kan göra något för att få fram mig snabbare så vet jag att om jag är tio minuter försenad så sätter sig Daniel i bilen och åker hem medan jag hade snällt  stått kvar men sån är inte han. Han stod dock kvar och var inte ens sur men det gjorde inte att jag var mindre stressad på vägen in och jag som brukar vara lugn som en filbunke. Det är bara när Daniel är med i bilden som jag blir stressad.....eller Nickie för jag har redan varit försenad så många gånger innan och Alex kan bli sur och det är inge kul om man är försenad till pappa heller. Första dagen i skolan är ingen höjdare eller när det är seminarium eller redovisningar....Ellen går, mamma ringer var femte sekund och ja....jag är ett nervvrak.

Var på stan med Daniel som sagt för han skulle handla kläder till imorgon då representanter från banker och dylikt där de kan få praktiktjänst skulle komma och Daniel ville göra möjliga bästa intryck. Bra vet jag inte men bästa möjliga kan han allt försöka med. Alla skall ha ett litet föredrag om något valfritt så de skall komma ihåg personen i fråga och Daniels kompis skulle ha om någon världsdel, en annan om någon film och Daniel om PROSTITUTION?!??!?!?!...han var visserligen emot men ändå. Det är inte ens han som skriver talet utan hans mamma men tror ni Obama skriver sina tal själv var hans resonemang. Tog med honom så han skulle få träffa Flygis och Daniel som antingen blir nervös så han blir dryg eller tyst var det sistnämnda och då vet han inte ens om att Flygis är Flygis utan bara min kompis. Annars skulle han vill inte fått fram ett enda ord men det var inte långt ifrån vad han lyckades med ikväll.

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Jag kan inte minnas att du har varit överdrivet sen någon gång. 5-10 min är inte så farligt. Men jag kommer ihåg att jag höll på frysa ihjäl en gång utanför Locatelli, men det var värt väntan.

Så don't stress woman!

Postat av: anna braun

hehe du kommer ångra att du sagt de där nästa gång vi skall träffas ;). vad gör du uppe lite över elva....skall inte du sova då? ;)

2008-11-27 @ 06:56:54
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback