Roliga timman

Veckans eller årets största mysterium är vem som sa till påfågeln i Tokio Hotel att detta var en bra idé? Jag blir alltid lika förvånad varje gång jag ser honom och det faktum att han inte tagit sitt förnuft till fånga. Men så är han tysk och de har inte alltid visat att de har helt koll på läget. Aropå vad fan tänkter de på så undrar jag om Beyonce tagit tillbaka henes mamma som sin stylist. Jag trodde att Beyonce kunde ha på sig vad som helst och se flawless men den här kan inte fungera på någon, eller?

Känner verkligen inte för att vara uppe idag men jag måste måste till biblioteket tidigare idag för på eftermiddagen skall jag på turné, doktorsturné, och undersöka både kropp och hjärna och jag älskar hur allt sådant bokas in på fredagar som om det vore mitt fredagsnöje eller roliga timma.

Jag vet någon som inte kommer få en fars dag present, nämligen min far. Han skulle föra över pengar till mig igår i annat syfte men batteriet på hans internetbankdosa har tagit slut? Jag vet inte med er men mitt batteri behöver inte bytas varje vecka men pappa är ett riktigt orginal.


Kommentarer:
Postat av: FB

Köp en massa batterier till honom och gör två flugor på smällen som min gamla utländska fröken brukade säga.

2008-11-07 @ 09:38:20
Postat av: Nickie

"Köp en massa batterier till honom och gör två flugor på smällen som min gamla utländska fröken brukade säga."

Ha ha ha vilken underbar kommentar!

Postat av: Anne

eller varför inte ringa...internet är inte allt, man kan fortfarande göra d the old fashion style

2008-11-07 @ 13:05:36
Postat av: jacob

vadå internet är inte allt.

2008-11-07 @ 13:31:44
Postat av: Christina

haha aa han ser inte riktigt klok ut! Men på denna bilden va han faktiskt ganska söt;)

Beyoncé såg GRYM ut och hennes performance va GRYYYYMT!!!!!

2008-11-09 @ 22:47:04
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback